Klantenservice

Wij zijn er voor jou. Elke dag weer!

Wat kunnen wij voor je doen?

In het Helpcenter van MasterWeb worden veelgestelde vragen van onze klanten beantwoord. Dit variëeert van administratieve zaken tot het instellen van de verschillende diensten.

FAQ

Hoe bestel ik een dienst
Ga naar onze bestel pagina (klik hier) en geef aan welke dienst je wilt bestellen. Je ontvangt een factuur met een betaallink. Zodra deze betaald is, activeren wij de bestelde diensten en kan je direct aan de slag!
Hoe snel is mijn bestelde dienst actief?
Zodra de betaling van jouw bestelling bij ons binnen is activeren wij de door jou bestelde diensten. Vervolgens ontvang je binnen 10 minuten de inloggegevens van jouw persoonlijke dashboard, waar je de bestelde diensten kunt beheren.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betalen kan via iDEAL of middels een vooruitbetaling (handmatige overboeking).

Kan ik in termijnen betalen?

Diensten onder de €100,- per jaar dienen in één termijn te worden betaald. Boven de €100,- (per jaar) heb je de keuze uit een jaarlijkse betaling, betaling per kwartaal of betaling per maand*.

*Betalen in termijnen is niet mogelijk bij een op maat gemaakte website. Deze kosten dienen in één termijn te worden betaald. 

Hoe snel leveren jullie een op maat gemaakte website op?

Dit hangt af van het gekozen pakket en de wensen die je hebt! Wij adviseren je dan ook om hiervoor een gratis intakegesprek aan te vragen met één van onze accountmanagers (klik hier).

Hoe snel reageren jullie op mijn e-mail?

Tijdens kantooruren reageren wij binnen 1 uur op jouw bericht! Mocht dit wegens drukte niet lukken, dan garanderen wij een reactie binnen uiterlijk 2 uur.